joi, 28 mai 2015

Decolorarea parului cu Syoss. De la negru albastrui la blond aramiu inchis

Cum am trecut de la negru albastrui la o nuanta de blond aramiu inchis.


Negrul albastrui a fost si este culoarea mea de suflet. De cand ma stiu am fost bruneta, dar mereu am fost curioasa sa aflu cum mi-ar sta cu o nuanta mai deschisa la par.  

Dupa ce am cautat amanuntit tot ce inseamna decolorare, ce produse sunt mai blande cu parul si care sunt riscurile (si spun riscuri deoarece sunt multe argumente pro si contra) am gasit ce cautam! decolorantul Syoss Lighteners 13-0. L-am ales pe cel mai puternic, sa fiu sigura ca ceva o sa-mi iasa, in plus auzisem doar pareri de bine despre el, asa ca am fost convinsa. 

Am inceput prin a face testul de alergie (era prima data cand pusesem decolorant pe par, nu mi-am dorit neplaceri). Va sfatuiesc sa va faceti testul daca e prima data cand va decolorati, e indicat. 

Ei bine, zis si facut! 
Mi-am cumparat o cutie, doar pentru test. Instructiunile de utilizare sunt bine detaliate, deci nu prea ai cum sa gresesti. 

Dar sa va arat intregul proces.

Incep cu nuanta parului inainte de intreaga decolorare, un negru intens cu reflexii albastre la lumina si suvita iesita dupa testare, un ciocolatiu frumos (ma asteptam la un portocaliu oribil)



Am cumparat doua cutii cu decolorant Syoss 13-0 si m-am apucat de treaba! Dupa ce am amestecat toate componentele, mi-am sectionat parul in doua si am inceput cu partea de jos, de la varfuri spre radacini, sa am o culoare uniforma, cat de cat. 
Asa arata parul dupa prima decolorare. Deloc degradat, decolorantul s-a comportat ca o vopsea, ceea ce m-a bucurat. Insa culoarea nu era uniforma, in unele parti inca ramasese negru datorita nepriceperii mele :))





Am asteptat o saptamana dupa prima decolorare, timp in care mi-am facut o masca cu patru galbenusuri de oua, o lingura cu balsam de par si cateva picaturi de ulei de argan, cat sa il pregatesc pentru interventia ce urma, Am cumparat din nou doua cutii cu decolorant Syoss, tot 13-0, si am repetat procesul.


Asa arata parul meu dupa a doua decolorare.Nu era ars, dar nici ca prima data nu arata. Am noroc ca firul meu de par este gros, des si rezista. Cu 2-3 masti stiam ca il aduc pe linia de plutire :)) Per total, culoarea era draguta, parea ca m-am vopsit, plus ca il tunsesem la varfuri, arata super...dar nu ma prindea deloc si nu era ce voiam eu.





Stiam ca il voi deteriora daca il vopsesc imediat. Am asteptat inca o saptamana in care miam facut aceeasi masca de par, apoi mi-am cumparat doua cutii cu vopsea fara amoniac de la Garnier Olia pe care le-am combinat. Nuantele Dark Blonde 7.0 si Beige Dark Blonde 7.13 si rezultatul a fost acesta


Un comentariu:

  1. 1xbet korean bets - KROKI88
    1xbet korean bets · 1xbet korean bet · 1xbet korean bet · 1xbet korean bet · 1xbet korean bet · 1xbet korean bet · 1xbet india 1xbet korean bet.

    RăspundețiȘtergere